Načítavam.
Prosím počkajte.

layer1-background

Profesionálny chiptuning od 2006

Nadštandartný individuálny prístup.
Záruka na riadiacu jednotku a prácu 2 roky od úpravy, záruka hardwaru. Úpravy riadiacich jednotiek typov: BOSCH, MSA12, MSA 15, EDC15, EDC16, EDC17.MED17 Infineon Tricore, MARELLI, DELPHI, SIEMENS, MED9.x, Siemens PPD1/x, ME7.x

layer1-background

Teplý start, Hot start OFF

Softvérová oprava problému dlhých teplých štartov TDI motorov (VOLKSWAGEN, ŠKODA, AUDI, SEAT). Doživotná záruka!!! Konečné riešenie!!! Stovky spokojných zákazníkov, najlepšia cena na trhu

layer1-background

Softvérové úpravy

Launch Control TDI - kontrola voľnobehu a rozjazdu
Swirl Flaps off - vypnutie virivích klapiek
EGR off - softvérové odstránenie EGR ventilu
DPF off - softvérové odstránenie DPF filtru

layer1-background

Softvérové úpravy

Immo OFF - vypnutie imobilizéru
Odkódovanie autorádií
Servis prístrojových dosiek, úprava KM
Softvérová reaktivácia airbagových jednotiek

Nebrok olej

Špičkový taliansky olej

Nebrok

Šetrenie paliva obyčajnou výmenou oleja. Výhradné zastúpenie pre Slovensko a Českú republiku. Viac na nebrok.sk

layer1-background

Konečné riešenie

Padajúce ručičky

Oprava prístrojovej dosky na Škode Octávii, tzv. padajúce ručičky. Doživotná garancia funkčnosti!!!

Značky aút

Čo je chiptuning?

Chiptuning je v skutočnosti optimalizácia dát uložených v riadiacej jednotke motora. V dôsledku tejto optimalizácie dôjde k okamžitému navýšeniu výkonu automobilu. Každá riadiaca jednotka automobilu pracuje s určitými parametrami, ktoré ovplyvňujú chod motora (teplota, otáčky, zaťaženie motora, podtlak v sacom potrubí, atmosférický tlak). Tieto parametre sú optimalizované výrobcami automobilov pre celý svet. Každý automobil má výkonovú rezervu. Aj pri prehnanom zvýšení výkonu sa využíva potenciál motora na 70-80%.

Chiptuning je neoceniteľný pomocník najmä pri dlhom stúpaní do kopca, ťahaní prívesného vozíka, predbiehaní.

Chiptuning TDi

Dieselové motory disponujú obrovskými výkonovými rezervami priamo z výroby, takže pri správnej úprave riadiacej jednotky je možné bezpečne navýšiť výkon o 15-25%. Častokrát sami predajcovia ponúkajú chiptuning priamo z fabriky za mnohonásobne vyššiu cenu. Preto si trh vynútil existenciu chiptuningových firiem. Cieľ takejto úpravy je zvýšiť výkon a znížiť spotrebu paliva, čo je u turbodieslových motorov naozaj pozorovateľné.

Auto po úprave sa stáva živšie, svižnejšie, pružnejšie akceleruje od nižších otáčok a v neposlednom rade aj bezpečnejšie a to najmä pri kritických situáciách ako je predbiehanie. Pokiaľ sa teda rozhodnete, že chcete navýšiť výkon, je tu otázka, akým spôsobom to zrealizujete. Medzi spôsoby zvyšovania výkonu patrí aj tzv. zariadenie powerbox. O tomto zariadení sa môžete dočítať na internete. Svojou podstatou priamo nezasahuje do činnosti motormanažmentu riadiacej jednotky motora. V praxi to znamená, že powerbox klame riadiacu jednotku a to takým spôsobom, že jej posiela iné údaje, ako sú skutočné. Ďalším spôsobom ako zvýšiť výkon je zasiahnuť do motora mechanicky, obmeniť určité súčasti motora a následné aj doladiť ecu, teda obsah v riadiacej jednotke motora. Posledný spôsob je samotný chiptuning, lepšie povedané flashtuning, teda úprava softwaru tzv. motormanažmentu v riadiacej jednotke motora.

Chiptuning sa stal najpopulárnejší spôsob úpravy výkonu, pretože je časovo a finančne nenáročný. Snaha takejto úpravy nie je len zvýšiť výkon, ale dodržať prísne emisné normy a aj určitú kultúrnosť chodu motora, ktorá sa prejavuje na chode a zvuku motora. Prečo teda nevyužiť skrytú rezervu tdi. Chiptuning je cesta ako zvýšiť výkon a znížiť spotrebu a funguje to.

Spotreba a chiptuning TDi

Pri zachovaní rovnakého jazdného režimu možno docieliť aj pokles spotreby. Pokles spotreby môže byť až 10-15%. Úspora paliva je dosahovaná nižším namáhaním motora (menej sacích cyklov, nižšie otáčky).

Jedine u TDi motorov je možné po úprave motormanažmentu motora dosiahnuť úsporu paliva. Úspora je dosahovaná menším namáhaním motora v prevádzke v dôsledku vyššieho výkonu. V konečnom dôsledku je chiptuning spôsob ako šetriť motor a pohonné hmoty.

Pravdy a mýty o tom, že CHIPTUNING POŠKODZUJE MOTOR

Cieľom chiptuningu nie je poškodiť motor. Hlavným cieľom chiptuningu je zvýšiť výkon spaľovacieho motora prostredníctvom softvérovej úpravy motormanažmentu, a tým využiť skryté výkonové rezervy, napríklad u tdi motorov sú výkonové rezervy obrovské, cca do 40%.

Mýtus, že CHIPTUNING POŠKODZUJE MOTOR, vznikol hlavne vďaka veľmi neprofesionálnym úpravám úpravcov, ktorí si zakúpili DVD s upravenými mapami. Tieto upravené mapy nahrávajú do riadiacich jednotiek, do ktorých vôbec nepatria. V takomto prípade sa motor môže poškodiť, takže pozor na to, komu svoje auto zverujete!!!

U nás máte istotu, že každý automobil sa upravuje individuálne podľa priania zákazníka. Každá úprava vždy vychádza z originálneho softvéru. Na každý upravovaný softvér poskytujeme doživotnú záruku. Chiptuning neznižuje životnosť motora, ale naopak môže dôjsť k jej predĺženiu, a to hlavne nižším namáhaním motora (menej sacích cyklov, nižšie otáčky v prevádzke).

Pozor na úpravcov s nízkymi cenami!!!

Naším cieľom je vždy spokojnosť zákaznikov, preto Vás chceme upozorniť na nekvalitné a lacné úpravy iných úpravcov. V dnešnej dobe je mnoho úpravcov, ktorí ponúkaju úpravy za nízke ceny napr. 80 eur a pod. Predstavte si situáciu, že pri výmene softvéru v riadiacej jednotke skolabuje riadiaca jednotka a nedá sa oživiť žiadnou známou metódou. Ako sa asi zachová úpravca, keď bude treba kúpiť novú riadiacu jednotku za 400 eur. Takže uprávca s takýmito cenami nemôže pokryť prípadné straty, ktoré prináša táto práca.

Elektronická regulácia vznetových motorov (EDC)

V elektronickej regulácii vznetových motorov (Electronic Diesel Control EDC) ide o elektronický manažment motora pre vznetové motory. Bosch predstavil prvý systém tohto druhu v roku 1986 v osobnom vozidle, od roku 1989 sa systém používa taktiež v úžitkových vozidlách, kde v súčasnosti platí ako štandard. V EDC sú všetky funkcie riadenia a regulácie zlúčené do jedinej elektronickej riadiacej jednotky motora. Naňho je napojený systém vstrekovania a množstvo senzorov i akčných členov.

Elektronická regulácia vznetových motorov Bosch zaisťuje v každom prevádzkovom bode ideálne ovládanie vstrekovania. Vyhodnocujú v reálnom čase dáta senzorov o teplote chladiacej kvapaliny, paliva a nasávaného vzduchu, ako i momentálnych otáčkach motora, polohe pedála akcelerácie a o hmotnosti nasávaného vzduchu. Z týchto hodnôt vypočítava EDC najlepší možný proces vstrekovania a správnej vstrekovanej dávky.

Chiptuning vozidiel s antituning ochranou

Ponúkame vám chiptuning a úpravy u vozidiel s najnovšími typmi riadiacich jednotiek EDC 17 Infineon Tricore, MED 17, Vag Simos PCR 2,1. MD, MG,

Napr: Alfa Romeo, Audi, BMW, Fiat, Honda, Hyundai, Jaguar, Kia, Lancia, Land Rover, Mercedes, Mini, Opel, Peugeot, Renault, Škoda, Volvo a Volkswagen vyrobené po druhej polovici roku 2009.

Riadiace jednotky sú v tomto prípade osadené radom chránených zamknutých procesorov proti preprogramovaniu. Túto ochranu sme prelomili intenzívnym testovaním a sme radi, že aj napriek zamknutiu Vám môžeme ponúknuť úpravy rovnako, ako to bolo u starších generácii riadiacich jednotiek typov EDC 15,16 vrátane 100-percentnej záruky funkčnosti automobilu.

 

Úpravy riadiacich jednotiek typov:

BOSCH, MSA12, MSA 15, EDC15, EDC16, EDC17.MED17 Infineon Tricore,MARELLI, DELPHI, SIEMENS, MED9.x, Siemens PPD1/x, ME7.x, MD,MG

 

Táto fotogaléria je prázdna.

Vytvorte si web zdarma!Webnode (c) 2006 - 2016 Dieselpowerchip.eu. Všetky práva vyhradené.